Вивчення іноземної мови в наш час вже давно перестало бути хоббі чи примусовим забов’язанням у школі. Це шлях до розвитку особистості у соціумі, майбутні переспективи та нові можливості щодня. З розвитком технічного, інформаційного та культурного прогресів у ХХІ століття знання іноземної мови англійської, німецької, французької та інших дає можливость людині краще розуміти новітні іноваційні технології, іноземні книги та періодичні видання, дізнаватися про наукові, публіцистичні та літературні відкриття в оригіналі, аналізувати світову політику та економіку самостійно, а не через інші вуста.
Звичайно перше знайомство з іноземною мовою людина отримує в дитячі роки — дитячий садок, перший клас тощо. Величезний внесок у зацікавленні учнем іноземною мовою є плідна та старанна робота вчителя, який знайомить, допомогає зрозуміти “чужу мову”, розповідає про її переваги та перспективи. Допомогти вчителю у цьому зможуть методичні поради та власна креативність у створенні уроків. Але також не треба забувати, що вчителем не народжуються, їм стають і тому досвіт вчителя роботи у школі цінніший за десятки книг з методики. Вивчати іноземну мову у два рази цікавіше коли урок побудований нестандартно та творчо. А для молодших школярів урок іноземної мови повинен мати ігрову форму та індивідуальні методи та прийоми. Прте не можа акцентувати на успішності чи не успішності учня тільки з роботи вчителя. Сам учень — це індивідуальність. Його жага та цікавість зможут допомогти йому у вивченні будь-якої мови світу, а вчитель може тільки підштовхнути його до цього бажання.
Отже, вивчення іноземних мов — це важливе завдання кожної поважаючої себе людини. Не треба чекати сторонньої допомоги у цьому завданні та відкладати напотім занятті з інозмної. Вивчати інш мови треба кожен день, але не треба забувати про те, що наскільки ти знаешь свою рідну мову, настільки ти можешь опанувати й мову іноземну!